Záruka
Záruka 10 rokov na vane
Na všetky vane M-Acryl poskytujeme záruku 10 rokov.
Zrkadlovohladký, lesklý a antibakteriálny povrch akrylátových vaní ostáva počas dlhých rokov očarujúco biely.
Vďaka špeciálnej povrchovej úprave sú nielen ľahko čistiteľné, ale vynikajú aj svojou trvanlivosťou.
Uplatnenie záruky
Ak sa počas platnosti záruky objaví kvalitatívna chyba výrobku, môžete si uplatniť svoje práva zo záruky.
UPLATNENIE ZÁRUKY
Záruka 2+1 rokov na masážne systémy
Na všetky masážne systémy poskytujeme záruku 2 roky, a túto záruku predĺžime o ďalší rok, ak masážny systém nainštaluje náš odborný servis.
ŽIADOSŤ O INŠTALÁCIU
Záruka 2+1 rokov na vaňové zásteny
Na všetky vaňové zásteny poskytujeme dvojročnú záruku, a túto záruku predĺžime o ďalší rok,
ak vaňovú zástenu inštaluje náš odborný servis.
Záruka 2 roky na doplnky
Dvojročnú záruku poskytujeme na tieto doplnky: čelné panely, svetelné terapie, odtoky, sprchové hadice a hlavice, rúčky a podhlavníky.
Záruka 5 rokov na súčiastky vodovodnej batérie
Päťročnú záruku poskytujeme na keramické vložky, uzatváracie ventily a chrómovanie vodovodných batérií, ktoré sa montujú na okraj vane.
Uplatnenie záruky
Ak sa počas platnosti záruky objaví kvalitatívna chyba výrobku, a napriek riadnemu používaniu sa napríklad prejaví porucha, môžete si uplatniť svoje ZÁRUČNÉ práva vyplnením nižšieho formulára alebo zavolajte do nášho servisu na telefónnom čísle centrály, prípadne napíšte e-mail.
info@hidrotrend.sk
Na vašu správu odpovieme do dvoch pracovných dní.
+421 37 651 6868
POZOR!
Náležite vyplňte všetky kolónky. Reklamáciu výrobku vieme akceptovať iba priložením záručného listu s pečiatkou distribútora alebo dokladu o kúpe.
Podmienky uplatnenia reklamácie
Podmienky uplatnenia spotrebiteľského nároku na reklamáciu v prípade chybného plnenia upravuje § 305 Občianskeho zákonníka (zákon IV. z roku 1959) a § 4 nariadenia vlády č .151/2003 (IX.22.) o povinnej záruke na určité tovary každodennej spotreby nasledovne:
1. Náležite vyplnený záručný list.
2. Ak sa chyba neprejavila ako následok neodbornej dopravy po kúpe alebo neodborného používania.
3. Ak sa vada neprejavila ako následok neodbornej montáže.
Za neodbornú montáž sa považuje montáž, ktorá sa nevykonala v súlade s priloženým montážnym návodom.
Výsledok neodbornej montáže
Ak pracovník distribútora počas obhliadky výrobku zistí, že sa chyba prejavila ako následok neodbornej montáže, dopravy alebo používania, spotrebiteľ je povinný uhradiť cestovné náklady spojené s výjazdom a obhliadkou.